Hudební skupina Lucie; Foto: Xmetov / Wikimedia Commons

Hudební skupina Lucie; Foto: Xmetov / Wikimedia Commons

Kultura

ÚPADEK: Mléko, rohlíky a vstupenky na Lucii. Kdysi známou skupinu sponzoruje síť supermarketů

Hudební skupina Lucie, která zažila roky své největší slávy v 90. letech minulého století, se pokouší vrátit do pozornosti posluchačů svým turné nazvaným EvoLucie 2019. Jako sponzora sehnala pouze síť supermarketů Penny Market.

Návrat po “plánované tvůrčí pauze”

Původní skupina, založená v roce 1985, se rozpadla v roce 2004 po strmém poklesu popularity. Jednotliví členové byli poté nuceni se uchýlit k soukromým projektům. Nedařilo se totiž ani “sesterské” skupině Wanastowi Vjecy. Teprve v roce 2012 zjistili bývalí členové Lucie, že výhodnější bude se opět dát dohromady, než se pokoušet o úspěch samostatně. Nicméně trvalo jim celých 6 let, než byli schopni dát dohromady materiál na nové album EvoLucie, vydané v loňském roce.

Nestandardní turné

V rámci aktuálního turné je plánován v první polovině roku pouze jeden koncert 20.6. v Plzni. Na něm si chce asi skupina otestovat ochotu fanoušků koupit si lístky na stárnoucí rockery. Další koncerty jsou totiž plánovány až na listopad.

Rudolf Hruboň