Seznam.cz vydělává na kampani proti Babišovi miliony. Jeho manažeři se od obsahu zpráv distancují.

Domácí

Seznam.cz vydělává na kampani proti Babišovi miliony. Jeho manažeři se od obsahu zpráv distancují.

“Za první den mělo video s novým dílem Zvláštního vyšetřování více než 740 tisíc zhlédnutí. Zájem o něj způsobil, že se v pondělí a v úterý datový tok na webu Seznamu proti předchozímu týdnu ztrojnásobil. Datový tok se po zveřejnění pořadu zvýšil až na 90 Gbit/s, což je o 200 procent více, než je průměr”, uvedla v prohlášení mluvčí společnosti Seznam.cz, která pořad umístila na svůj web, Aneta Kapuciánová (viz ZDE). Hlavní část příjmů společnosti Seznam.cz tvoří příjmy z reklamy, které jsou závislé na sledovanosti, resp. návštěvnosti jejich serverů.

Seznam.cz vydělává miliardy

Jak uvedl nedávno server Novinky.cz (viz ZDE), největší tuzemská internetová firma Seznam.cz loni zvýšila čistý zisk o 21 procent na rekordních 1,34 miliardy korun. Tržby firmě vzrostly o 11 procent na 4,12 miliardy Kč. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti. Seznam.cz patří zakladateli Ivo Lukačovičovi. Podle časopisu Forbes je patnáctým nejbohatším Čechem s majetkem okolo 8,5 miliardy korun (viz ZDE).

Manažeři Seznamu se distancují

Členové představenstva společnosti Seznam.cz Tomáš Kapalín, Ondřej Procházka a Pavel Zima vydali včera prohlášení (viz ZDE), ve kterém se mimo jiné praví:

“Obsah všech redakcí je na vedení společnosti i jejím majiteli zcela nezávislý, o čemž vypovídá i fakt, že členové představenstva byli s obsahem nového dílu pořadu Zvláštní vyšetřování seznámeni až po jeho oficiálním zveřejnění v Televizi Seznam a na webu Seznam Zprávy. Kontrolním mechanismem pro práci redaktorů není v případě médií Seznam.cz vedení či majitel společnosti, ale redakční rady, které přijímají veškeré podněty veřejnosti k práci redakcí.”

-rh-

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.